Interim Perspective is opgericht door Peter Nagelkerke:
Meer dan 30 jaar management ervaring in commerciële en operationele (directie)functies binnen de Rotterdamse haven. Met een oog voor de mensen om hem heen, een pragmatische, no-nonsense aanpak, combineert hij de “big picture” met een “oog voor detail”.
Interim Perspective helpt haar opdrachtgevers veranderingen in de eigen bedrijfsvoering te realiseren door het ad interim invullen van managementfuncties, het managen van verandertrajecten of door het begeleiden van projecten.
Interim Perspective deelt met u een jarenlange kennis en managementervaring op het gebied van: haven, transport en logistiek, ICT, marketing & sales, operationele processen, medewerkers efficiency en organisatorische effectiviteit. Tevens weet Interim Perspective structuur te brengen in complexe processen, het groeien en ontwikkelen van mensen, organisaties en business op een brede schaal.
Interim Perspective hanteert bewezen methodieken om resultaat van organisaties continu te verbeteren.
Als manager in het bedrijfsleven word je geacht met visie en daadkracht je afdeling te leiden. Je ambieert een team dat goed en efficiënt samenwerkt. Maar hoe haal je het beste uit medewerkers?
Bij Interim Perspective kun je terecht voor organisatieadvies of business consulting. Voor elke vraag hebben we een passende oplossing.
Perspective:
Context, Diepte, Doorzicht, Gezichtspunt, Invalshoek, Kans, Oogpunt, Standpunt, Toekomst, Uitzicht, Vooruitzicht, Mogelijkheid